torsdag 25 november 2010

Scammed

För fem minuter sedan blev jag extremt rädd och extremt arg.
Min förra chef på salongen skulle sätta in pengar till mig för det jag jobbade sist. Så jag skickade ett sms och påminde honom. Han svarade att jag inte får några pengar, och han bryr sig inte om att jag har jobbat två veckor var av sju dagar i rad. Jag började skaka av ilska (jag skrev aldrig på några pappaer, och hade inga bevis på att jag hade jobbat där heller, jäkligt dummt) och skrev tillbaka, "Skämtar du!? Jag SKA ha pengar. Vad är ditt problem!!?"
Han svarade, mycket road "Hehe, skoja bara, pengarna kommer in i morgon".
Herregud, jag höll på att få hjärtattak, jag började planera att jag skulle skicka dit min pappa så han kunde tvinga fram pengarna ur honom. För jag vägrar vara gratisarbetare.
Jag hann ringa pappa tillochmed, men telefonen var avstängd som tur var!

Det var inte helt okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar